19.9.– 13.12. 2019 Erityisryhmien ohjaajien osaamisen kehittäminen 75 tuntia/ 2,5 op

Erityisryhmien ohjaajien osaamisen kehittäminen, koulutus Oulussa

19.9. - 13.12.2019

Ilmoittaudu koulutukseen tästä linkistä  Ilmoittautuminen päättyy 17.9.2019

Koulutuksen esittely

Kaipaatko soveltavan liikunnan ideoita, eritysliikunnan osaamisen päivittämistä. Tule mukaan soveltavan liikunnan koulutukseen Oulussa. Koulutus toteutetaan etä- ja lähiopetuksena. Lähiopetusjaksot toteutetaan Oulussa yhteistyössä OUKALI ry, VAU -Suomen vammaisurheilu ja - liikunnan kanssa. Verkko-opetus Liikuntakeskus Pajulahden kanssa.

Kohderyhmä

Järjestöjen ja niiden jäsenyhdistysten liikunta-toiminta on keskeisessä roolissa monipuolisen soveltavan liikunnan mahdollistamisessa. Erityisliikunnan ohjaajien osaamisen kehittämiskoulutuksessa kohderyhmä on seurojen ja yhdistysten ohjaajat sekä erityisryhmien ohjaajat.

Osaamistavoitteet

Opiskelija saa erityisliikunnan ohjaajien osaamisen kehittämiskoulutuksesta perustiedot ja -osaamisen soveltavasta liikunnasta ja vammaisurheilusta. Koulutuksen tarkoitus on tukea mahdollisimman joustavasti, matalalla kynnyksellä liikunnan ja urheilun parissa toimivien ammattilaisten sekä vapaaehtoisten osaamista soveltavassa liikunnassa.

Opetustunnit

Lähiopetusta 15 tuntia. Etäopetusta 60 tuntia. Yhteensä 75 tuntia.

Koulutuksen vastaava Maarit Sihvonen Kk, fysioterapeutti OUKALI ry, maarit.sihvonen(at)dentfys.fi, 040-5280622