Jäsenpalvelut

OUKALI ry jäsenyys tarjoaa Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun alueellisen toiminnan lisäksi Lihastautiliiton seuraavat palvelut mm. Porras-lehden, joka ilmestyy viisi kertaa vuodessa. Lisäksi Lihastautiliitto järjestää sopeutumisvalmennuskursseja, diagnoosi- ja sosiaaliturvaneuvontaa, ammatillista koulutusta, työllisyyspalveluja, vertaistapaamisia. Lihastautiliiton aluetoimisto Oulussa toimii tietopankkina, joka välittää materiaalia eri tarpeisiin ja tuo liiton palvelut lähelle asiakasta. Lisäksi alueen järjestösuunnittelija järjestää diagnoositapaamisia mm. ALS, Duchenne, myosiitti tauteihin sairastuneille ja heidän perheilleen.

LIHASTAUTILIITON ALUETOIMISTO OULU:
Raija Similä
Järjestösuunnittelija
Kansankatu 53
90100 OULU

GSM 050 591 4244 myös WhatsApp

raija.simila(at)lihastautiliitto.fi

Suomen vammaisurheilu ja –liikunta VAU ry:n  auttaa ja tukee jäseniään  erityisliikuntatoiminnan kehittämisessä ja liikuntatapahtumien järjestämisessä. VAU tarjoaa  liikuntavastaava - ja vertaisohjaajakoulutusta sekä tiedottaa jäsenilleen ajankohtaisista asioista vammaisurheilun ja -liikunnan toiminnassa. Lisää tietoa löydät www.vammaisurheilu.fi