Jäsenpalvelut-Jäsenedut

Jäsenedut.fi -palvelu

Lihastautiliitto ja Jäsenedut.fi-palvelu ovat sopineet yhteistyöstä, joka tarjoaa jäsenillemme uusia ja vaihtuvia jäsenetuja.

Palvelun käyttö on helppoa: yhdistyksen jäsenen tarvitsee vain rekisteröityä toimivalla sähköpostiosoitteella palveluun. Kirjauduttuaan sisään jäsen näkee etukoodit, joilla lunastaa tarjolla olevat jäsenedut mukana olevilta yrityksiltä. Tilaamalla uutiskirjeen erikseen (ilmestyy 2-4 krt/kk) jäsen saa parhaiten tietoa uusista eduista, myös lyhytaikaisista tarjouksista. Palveluun rekisteröityneen tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Palvelun hankintaan ei käytetä jäsenmaksuvaroja.

Käykää tutustumassa palveluun osoitteessa www.jäsenedut.fi

Suomen vammaisurheilu ja –liikunta VAU ry:n  auttaa ja tukee jäseniään  erityisliikuntatoiminnan kehittämisessä ja liikuntatapahtumien järjestämisessä. VAU tarjoaa  liikuntavastaava - ja vertaisohjaajakoulutusta sekä tiedottaa jäsenilleen ajankohtaisista asioista vammaisurheilun ja -liikunnan toiminnassa. Lisää tietoa löydät www.vammaisurheilu.fi

OUKALI ry jäsenyys tarjoaa Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun alueellisen toiminnan lisäksi Lihastautiliiton seuraavat palvelut mm. Porras-lehden, joka ilmestyy viisi kertaa vuodessa. Lisäksi Lihastautiliitto järjestää sopeutumisvalmennuskursseja, diagnoosi- ja sosiaaliturvaneuvontaa, ammatillista koulutusta, työllisyyspalveluja, vertaistapaamisia. Lihastautiliiton aluetoimisto Oulussa toimii tietopankkina, joka välittää materiaalia eri tarpeisiin ja tuo liiton palvelut lähelle asiakasta. Lisäksi alueen järjestösuunnittelija järjestää diagnoositapaamisia mm. ALS, Duchenne, myosiitti tauteihin sairastuneille ja heidän perheilleen.

LIHASTAUTILIITON ALUETOIMISTO OULU:
Raija Similä