Oulu,Raahe,Ylivieska, Nivala, Haapajärvi

OULU

TRIADI -RYHMÄ  on avoin ryhmä lihastautia sairastaville ja heidän läheisilleen. Ryhmään voi osallistua myös henkilöt, joilla on lihastautiin viittaava oireisto, jota tutkitaan parhaillaan. Vertaistuki antaa voimavaroja jaksaa arjen keskellä. Sairastunut oppii ymmärtämään myös omaa sairautta sekä saa rohkeutta ja voimaa puhua omasta sairastumisestaan.Tapaamiskerroilla on asiantuntijaluento, jonka jälkeen on vapaata keskustelua. Voit osallistua ilman jäsenyyttä, tilaisuudet ovat maksuttomia.

Tapaamispaikkamme on Kumppanuuskeskus, kokoustila Asema 2. krs, hissi, Kansankatu 53,Oulu Tiedustelut  0440434323 tai oukali.lty@gmail.com

to 30.8. klo 17.00-19.00  Sosiaalipalvelut ja tuet kotiin, Hanna-Mari Hanhiala,Lihastautiliitto

to 6.9. klo 17.00-20.00  Fylli-hankkeen esittely, ft Kristiina Rantakaisla, Lihastautiliitto

ti  9.10. klo 13.00-15.15 Kodin/asumiskiinteistön muutostyöt ja siihen liittyvät avustukset.  Jaana Solasvuo, esteettömyyskoordinaattori, OulunKaupunki

ti 13.11. klo 13.00-15.15 Itsemyötätunto -myötätunto itseään kohtaan, Sirpa Remahl sairaanhoitaja

JOULUBRUNSSI Konstila VALVE, Hallituskatu 7,Oulu perjantaina 14.12.klo 10.30-13.00 Maksuton jouluruokailu OUKALI ry jäsenelle sekä avustajalle tai omaishoitajalle. Lisäksi ohjelmassa joulukoristeen teko Joulupajassa. Ei ennakkoilmoittautumista. Tiedustelut, soita 0440434323/Sirkka tai oukali.lty@gmail.com

RAAHE JA YMPÄRISTÖKUNTIEN YHTEINEN JOULURUOKAILU                                     Jouluruokailu järjestetään keskiviikkona 12.12. klo 17.00-19.30

Langin Kauppahuone, Kirkkokatu 19, Raahe. INVA sisäänkäynti sisäpihan kulmauksesta.

Ruokailu on OUKALI ry jäsenelle ja omaishoitaja/avustajalle ilmainen. Ei jäsenhinta 32€.

Ilmoittautumiset ruokailuun 30.11. mennessä Sirkka 0440434323 tai oukali.lty@gmail.com

NEUROKERHO RAAHE  JA YMPÄRISTÖKUNNAT

Syksyn tapaamiset: keskiviikko 12.9./10.10./ 14.11.

Paikka: Toimintakeskus Kreivinaika, Brahenkatu 14-16, Raahe

Aika: klo 17:00 – 19:00  Kysy lisätietoja kerho-ohjaaja Tarja Hussa  045 1211853 tai tarja.hussa@gmail.com

RAAHE Toimintakeskus Kreivinaika, Brahenkatu 14-16

ti 8.11. klo 11.00 – 13.00 Vertaistukitapaaminen lihastautia sairastaville ja heidän läheisilleen, avustajille. Ilmoittautuminen ja ruokarajoitteet 5.11.mennessä Raijalle. Syömme lounaan omavastuu 5 €/hlö.

YLIVIESKA Toimitalo Pietari, Terveystie 11, 84100 Ylivieska

pe 19.10. klo 11.00 – 13.00 Lihastautia sairastuneiden, heidän läheisten vertaistukitapaaminen. Vaivattomasti ja helposti hyvää valmistetaan ja maistellaan helppoja herkkuja, Tupperwaren esittelijä Helena Juntunen vieraana. Ilmoittaudu 15.10. mennessä Raijalle puh. 050 591 4244 tai sähköposti raija.simila@lihastautiliitto.fi

YLIVIESKAN NEUROKLUBI

Toimintakeskus Pietari, Terveystie 11, 84100 Ylivieska.

Kokoonnumme kuukauden toisena torstaina klo18.15-20.00

3€ sisäänpääsymaksu sisältää kahvin ja herkullisen kahvileivän. Lisätietoja voit kysellä Armi Parviaiselta p. 040 8478 071  tai sähköpostilla puheenjohtaja.jokilaaksojenavh@gmail.com

AVH-KERHO NIVALA

MTK-kokoustila, Kalliontie 18,Nivala.

Kokoontuminen kuukauden viimeisenä keskiviikkona klo 13.00–15.00

Yhteyshenkilö on Jari Vierimaa 0440-667766

YLÄJUOKSUN TARINATUPA, HAAPAJÄRVI

Yäjuoksun tarinatupa kokoontuu Hotelli Kulkurissa, Puistokatu 93, Haapajärvi.

Kokoonnumme yleensä kuukauden kolmas perjantai klo 12:30-14:30

Lisätietoja Arja puh. 040 041 7620 tai Armi puh. 040 8478 071