Liity OUKALI ry jäseneksi

OUKALI ry on valtakunnallisen Lihastautiliitto ry:n sekä Suomen Paralympiakomitea ry:n jäsenyhdistys.Yhdistyksen kotipaikka on Oulu.

Vuosikokouksen päätöksen mukaisesti OUKALI ry:n vuoden 2023 jäsenmaksu on 23€ ja kannatusjäsenmaksu on 23€.

Lisäksi päätettiin laskutuslisästä  paperilaskuihin, hinta 3 €.

Täytä alla oleva liittymislomake ja klikkaa "Lähetä jäsenhakemus".

Voit jatkossa itse päivittää jäsentietojasi kirjauduttuasi käyttäjätunnuksillasi Jäsensivulle.

Käyttäjätunnuksenasi toimii jäsenrekisteriin tallennettu sähköpostiosoitteesi.

Muista korjata ja tallentaa muuttuneet tai vanhentuneet yhteystietosi, jotta jäsentietosi päivittyy ja posti tulee oikeaan osoitteeseen. Tietojasi käsitellään suojatussa tietoturvallisessa verkkoyhteydessä.

Yhdistyksen jäsenyyteen liittyvissä kysymyksissä, jäsenlaskuissa, osoitteenmuutoksissa tai haluat irtisanoa jäsenyyden, voit ottaa yhteyttä OUKALI ry jäsenrekisterinhoitajaan puhelimella 040 8407271 tai sähköpostilla oukali.lty@gmail.com.

Tervetuloa mukaan toimintaamme!