Jäsenpalvelut-Jäsenedut

Lihastautiliitto ry  www.lihastautiliitto.fi

OUKALI ry jäsenyys tarjoaa Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun alueellisen toiminnan lisäksi viisi kertaa vuodessä ilmestyvää Porras-lehteä, jonka OUKALI ry jäsenet saavat jäsenetuna.

Lihastautiliitto ja Jäsenedut.fi-palvelu ovat sopineet yhteistyöstä, joka tarjoaa  uusia ja vaihtuvia jäsenetuja. OUKALI ry  jäsen rekisteröityy Jäsenedut.fi- palveluun  toimivalla sähköpostiosoitteella. Kirjauduttuaan sisään jäsen näkee etukoodit, joilla lunastaa tarjolla olevat jäsenedut mukana olevilta yrityksiltä.

Lihastautiliiton järjestämiä sopeutumisvalmennuskursseja sekä leiritoimintaa eri elämäntilanteissa oleville lihastautia sairastaville aikuisille, nuorille ja lapsille sekä heidän läheisilleen.

Lihastautiliitto tarjoaa lihastautia sairastaville ohjausta ja neuvontaa lihastauteihin, sosiaaliturvaan sekä työllisyyteen ja koulunkäyntiin liittyen, lisäksi juridista neuvontapalvelua.

Lihastautiliiton aluetoimisto Oulussa toimii tietopankkina, joka välittää materiaalia eri tarpeisiin ja tuo liiton palvelut lähelle asiakasta. Lisäksi alueen järjestösuunnittelija järjestää diagnoositapaamisia mm. ALS, Duchenne, myosiitti tauteihin sairastuneille ja heidän perheilleen.

LIHASTAUTILIITON ALUETOIMISTO OULU:
Raija Similä
Järjestösuunnittelija
Kansankatu 53
90100 OULU

GSM 050 591 4244 myös WhatsApp

raija.simila(at)lihastautiliitto.fi

Suomen Paralympiakomitea ry  www.paralympia.fi

Paralympiakomitea toimii vammaisten ja erityistä tukea tarvitsevien henkilöiden edunvalvojana kilpaurheilussa ja harrasteliikunnassa, mm. harrastamisolosuhteita ja harrastamisen edellytyksiä edistäen. Paralympiakomitea on valtakunnallinen urheilu- ja liikuntajärjestö liikunta-, näkö- ja kehitysvammaisille sekä elinsiirron saaneille ja dialyysissä oleville henkilöille.  Paralympiakomitea palvelee, tukee, kouluttaa, konsultoi ja ohjaa harrastuksen pariin. https://www.paralympia.fi/liikunta