TRIADI -ryhmä, Luento:Lihastautiliiton toiminta,Raija Similä järjestösuunnittelija ja Eija Eloranta järjestöpäällikkö

Aika: 22.1.2019 klo 13:00 - 15:15
Paikka: Kumppanuuskeskus,kokoustila Asema 2krs,hissi, Kansankatu 53,Oulu

TRIADI on avoin ryhmä lihastautia sairastaville ja heidän läheisilleen. Vertaistuki antaa voimavaroja jaksaa arjen keskellä. Sairastunut oppii ymmärtämään myös omaa sairauttaan sekä saa rohkeutta ja voimaa puhua omasta sairastumisestaan. Tapaamiskerroilla on asiantuntijaluento, jonka jälkeen on vapaata keskustelua. Voit osallistua ilman jäsenyyttä, tilaisuudet ovat maksuttomia. Tilaisuuksissa on kahvitarjoilu. Tervetuloa

22.1. klo 13:00-15:15 Luento:Lihastautiliiton toiminnan esittely alueellamme,järjestösuunnittelija Raija Similä, järjestöpäällikkö Eija Eloranta ,Lihastautiliitto

19.2.klo 13:00-15:15 Luento: Kalliit apuvälineet ja niiden hankintaperusteet,Marika Greus toimintaterapeutti, Alueellinen apuvälinekeskus OYS

19.3. klo 13:00-15:15 Luento: Edunvalvontavaltakirja, Anja Karvonen-Kälkäjä, VT,OTT

16.4.klo 13:00-15:15 Luento: Tampereen Lihastautikonfrenssin sisältö, Harri Kouhia, FM

7.5.klo 13:00-15:15 Luento: "Seksuaalisuus -saanko olla totta? "Tanja Roth,seksuaalineuvoja SAMAT.-toiminta Auktorisoitu seksuaalineuvoja- seksuaalikasvattaja (SSS)